Itä-Suomen alueen nuorisotapahtuma

26.6.2017

Colorobstaclerush
Nipsu & Hennu

Värikäs Jytyily jatkuu nyt Kuopiossa!

Tervetuloa juoksemaan Jytyn kanssa!

Lappeenrannassa jo harjoiteltiin tätä väriestejuoksuilua 27.5. ja nyt on Kuopion tapahtuman vuoro! Meininki on sama kuin viimeksi, paitsi nyt ilmoittautuminen liiton Eventilla ohjelman kautta tästä linkistä. Tervetuloa mukaan kaikki Itä-Suomen alueen nuorisojäsenet, opiskelijajäsenet ja nuorisovastaavat! Ilmoittautumiset 5.8. mennessä. Startti johon me osallistumme, alkaa 14.00. Omavastuu siis 20€, jolla saat T-paidan, rannekkeen ja myös ruoat ja juomat tapahtuman jälkeen. Maksutiedot saatte ilmoittautumisen päätyttyä.

Kertausta: Mikä on väriestejuoksu?

Väriestejuoksu yhdistää juoksemisen, hauskuuden, esteet ja värit yhdeksi tapahtumaksi. Vaikka väriestejuoksu on juoksutapahtuma voi halutessaan olla juoksematta ja jokaisen esteen pystyy ohittamaan. Radan voi suorittaa kävellen, tanssien (!!) tai juosten. Ajanottoa ei ole, joten voit keskittyä kilpailun sijasta viettämään unohtumatonta päivää mahtavassa porukassa. Lisää tietoa tapahtumasta löydät tästä linkistä.

Loppuun vielä esittely eli: olemme Itä-Suomen alueen nuorisovastaavat, Niina ja Henriikka.Toimikautemme kestää seuraavat kaksi vuotta. Riehumme ympäri Itä-Suomen aluetta tänä vuonna (linkki kuvaan).

Juoksemme kanssanne Kuopiossa. Olemme myös keskustelemassa Itä-Suomen Alueen Nuoret Jytyläiset -FB ryhmässä, käyppä liittymässä heti sinne!

Terveisin: Nipsu & Hennu

Jakelu: