Leffailta 13.6.2013

Leffailta 13.6. klo 15.45 alkaen!

Nyt olisi tarjolla  ilmainen elokuvailta komedialeffaan Yhdet häät ja kolme anoppia! Eli sinä, nuorisojäsen, saat ilmaisen elokuvalipun. Elokuva alkaa leffateatterissa kello 16.45 ja elokuvaa ennen kokoonnumme yhdistyksemme tiloissa, eli Meijän Vintti tapaaminen alkaa 15.45 alkaen ennen sitä, käy piipahtamassa siellä (kun ehdit) ja hakemassa Jyty Materiaalit, jäsenlahjasi ja juomassa kahvit/mehut, sekä saat leffalippusi!

Mukaan tapahtumaan voit ottaa kaverin!

Ystäväsi on tervetullut Meijän Vintille kahville/mehulle, ja hän myös saa Jyty-tuotteen. Yhdistyksen leffalippu on kuitenkin vain yhdistyksen jäsenelle, eli hänen on ostettava oma lippu. Voitte tietenkin puolittaa summan keskenänne koska toinen teistä (nuorisojäsen) saa ilmaisen lipun!

Eli ilmoita itsesi ja kaverisi minulle sähköpostitse viimeistään keskiviikkona  12.6. klo 15.00 mennessä niin varaan tarpeeksi kahvia/mehua, sekä Jyty Materiaaleja! Ilmoittautumiset osoitteeseen: henriikka.vaisanen@ylasavonsote.fi

Tässä vielä linkit Savon Kinot ensi viikon ohjelmistolle josta löydät myös linkin elokuvan omille sivuille: http://www.savonkinot.fi/iisalmi?src=157723 Huom. leffaliput maksavat 7,5 € torstaina (kaverin lippu).

Meijän Vintti löytyy siis osoitteesta Savonkatu 11 A 6, Taikatalon vastapäiseltä kadulta, samalla kadulla on Timanttiset/Kultamaailma koruliike ja tästä hieman satamaan päin on Meijän Vintin sisäänkäynti, samassa rapussa on esim. hammaslääkäri Osmo Karisen vastaanotto yms, ja painamalla Jyty ry nappulaa soitat summeria ja avaan sinulle oven.

Tervetuloa leffaan!

Tällä hetkellä osallistujia 2!