Suunnittelupalaveri-illallinen 26.11.2013

Suunnittelupalaverin ideointia:

Kävimme 26.11. herkuttelemassa Chaplinissa ja ideoimassa vuoden 2014 tapahtumia. Meitä oli yhteensä 4 Iisalmen Jytynuorta paikan päällä!

Kävimme läpi erilaisia ideoita tapahtumiksi, sekä yleisesti miten ilmoittautuminen kannattaisi hoitaa, millaisia omavastuu summia voisi tapahtumissamme olla, jne. Avointa keskustelua siitä miten on toimittu nyt ja miten ehkä olisi parempi.

Kävimme läpi edellisvuosien listaa toteutuneista tapahtumista (koonti löytyy tämän artikkelin alapuolelta).

Todettuja asioita käytännöistä joita ensi vuoden aikana pyrittäisiin kokeilemaan:

Jatkossa voidaan käyttää ilmoittautumisissa keinoa: "5 ensimmäiseksi ilmoittautunutta mahtuu mukaan" ottaen huomioon sen, että tiedote tultava esim. jo paria viikkoa aiemmin ja ilmoittautuminen alkaa tietystä päivästä lähtien, jolloin kaikilla on tasapuolisesti yhtä suuri mahdollisuus päästä näiden ensimmäisten joukkoihin.

Mahdollisuus antaa sähköpostien näkyä viesteissä joita nuorisovastaava laittaa. Seuraavan viestin yhteydessä kysytään saako sähköpostiosoitteet näkyä. Automaattisesti kunnes lupa annettu, laitetaan viestit piilokopiona.

Tapahtuma ideointia ensi vuodelle

- Kallavesi-risteily

- Kuopion reissu ja esim. Harald ravintolassa ruokailu

- Naurujooga tunti & ruokailu/iltapala

- Karting ajelu - Lapinlahden hinnat selvitetty, tiedustelen muualtakin.

- Itsepuolustuskurssi

- Ampumarata harjoittelu

Käytettävissä on siis 300 € normaalibudjetti sekä Vuoden Jytynuori voittopalkinto 300 €.

Kiitos suunnittelutiimille

Kiitoksia suuresti osallistujille! Saatiin hyviä ideoita ensi vuodelle hautumaan! sain itsekin kallisarvoista feedbackkia toimintatavoista joten tästä on mukava jatkaa.

Vuoden 2014 yhtenä toiminnan tavoitteena on pitää nuorisojäsenten suunnittelu tiimiä yllä, joten voimme joko tavata vuosittain, tai puolivuosittain.

Mikäli et ollut suunnittelupalaverissa mutta sinulla olisi esittää hyviä ideoita tapahtumiksi, voit laittaa niitä esim vasemmalla valikossa olevalla Yhteydenotto -lomakkeella!

Ystävällisin kiitoksin: Henriikka Väisänen

Alapuolella olevalla lomakkeella ilmoittaudut suunnittelupalaveriin.

Paikka: Chaplin

Päivämäärä: 26.11.2013

Kellonaika: kello 17.00 alkaen
Mukaan tuo ideoita ja toiveita ensi vuodelle, sekä hyvä ruokahalu! :)

Hinta: Nuorisojäsenelle max. 10 €

Yhdistys maksaa pääruoan ja ruokajuoma veden,  alku- ja jälkiruoka sekä muut juomat ovat omakustanteiset.

Tähän tulee tarvittaessa lisätietoja tapahtumasta, esim. lähettämienne kysymysten perusteella.

• Ilmoittautuminen päättyy 19.11.2013 kello 12.00 jolloin tehdään pöytävaraus Chapliniin.

Pöytävaraus on tehtiin Chapliniin. Meille varattiin 6:hlön pöytä. Osallistujia oli yhteensä 4.

- - - -