Tuurin Reissu 2012

Tuurin reissun kyselyn tulokset.

Vastaajien määrä: 5 kpl

Vaihtoehtoista voitti: Yhteinen ravintolaillallinen.

Toiseksi suosituin oli: Urheilutoiminta.

Eli Vaasassa, Tuurin reissun yhteydessä, me nuorisojäsenet lähdemme johonkin kivaan ravintolaan joka kaikille reissuun lähteville nuorisojäsenille käy ja jonka sovimme lähiviikkoina. :)

Suurin osa toivoi että aktiviteetti tapahtuu vasta Vaasassa, jotta Tuurin shoppailu voidaan suorittaa ihan rauhassa :). Suurin osa vastasi, että mikä kellonaika väliltä 17.00-21.00 käy, tästä sovitaan vielä tarkemmin kunhan ravintola on selvillä. Ravintolaillallisen suurin omavastuu arvio (mitä olisi valmis korkeintaan maksamaan) osuus oli 20€ ja pienin 10€.

Tarkka summa, mitä nuorisobudjestista aktiviteettiin käytetään per mukaanlähtijä, selviää lopullisesta osallistujien määrästä johon budjetti suhteutetaan, eli mitä enemmän meitä on, ja jos kaikki 23 nuorisojäsentä lähtisi, niin minimissään se on 4€ / nuorisojäsen. (Tästä laitan erillisen sähköpostin reissuun osallistuville nuorisojäsenille.)

Tällä hetkellä nuorisojäseniä ei minun lisäkseni ole ilmoittautunut mukaan, joten tule rohkeasti mukaan tutustumaan Jyty Iisalmi ry:n virkistysreissuun ja muihin jytyläisiin! Lisäksi nuorisotapaamisen yhteydessä toimitan ajankohtaista Jyty-Materiaalia jäsenille. :)

Nyt kannattaa vielä ilmoittautua reissuun! Jäsenhinta reissulle on 30€! (Avec hinta 90€)

Tällä 30€ hinnalla pääset siis Tuuriin + Vaasaan ja takaisin, sisältäen hotellimajoituksen ja tietysti hotelli aamiaisen!

Helppoa on, ei tarvitse itse varata mitään, muuta kuin ilmoittautua reissuun mukaan.

HUOM! Ilmoittautumisaikaa on jatkettu!

Ilmoittautu Harri Leinolalle viimeistään torstaina 10.5. ,

sähköpostitse: harri.leinola@iisalmi.fi tai puhelimitse 040 543 4903.

Ilmoita samalla huonejärjestelytoiveesta. Huom! Mikäli tahdot yhden hengen hotellihuoneen, tämä kyllä onnistuu, mutta, tällöin 30€ hinnan lisäksi tulee vielä 23€ lisämaksu.